25-årig Jonas Hammer Larsen bliver Fyns yngste REMA 1000-købmand med 25 ansatte

Den 20. februar 2025 markerede et stort karriereskridt for 25-årige Jonas Hammer Larsen, der nu kan kalde sig Fyns yngste REMA 1000-købmand med 25 ansatte. Med 10 års erfaring i dagligvarekæden har han nu overtaget styringen af REMA 1000-butikken på Odins Brygge ved Odense Havn.
Jonas startede sin rejse i REMA 1000 som teenager og har gennem årene arbejdet sig op gennem rækkerne. For 10 år siden startede han i REMA 1000 og siden da har han været forbi flere forskellige REMA-butikker, blandt andet også som souschef, og nu tager han altså købmandskasketten på.
Jonas er helt klar på opgaven og er sikker på, han nok skal klare det godt. Han har længe arbejdet målrettet for at opfylde sin drøm og er undervejs blevet bekræftet i sit talent – blandt andet ved at blive tildelt kædens interne pris som "Årets Elev".
“Jeg drømmer om at kunne udvikle nogle nye Rema-stjerner, og så drømmer jeg om, at vi som hold på sigt kan blive en af landets bedste Rema 1000-butikker,” fortæller Jonas.
Du kan læse mere i artiklen her.

Karoline fulgte sin mavefornemmelse: Blev selvstændig købmand som 23-årig
Allerede som barn vidste Karoline, hvad hun ville. Hun legede købmand på børneværelset og drømte om en dag at få sin egen butik. I dag, som 27-årig, er den drøm blevet til virkelighed.
Se nyhed
Fra butiksgulv til hovedkontor: Mød Cecilie fra SPORT 24
Cecilie Houmøller begyndte sin rejse inden for detail, da hun kombinerede sit sabbatår med at tage en detailhandelsuddannelse i SPORT 24. I dag arbejder hun på hovedkontoret, hvor hendes erfaring fra butikslivet giver hende en klar fordel.
Se nyhed
Igen i år hyldes de bedste detailchefer til Danish Retail Award 2025
Nu kan virksomheder indstille kandidater til Danish Retail Award, der fejrer de mest engagerede og nyskabende ledere i detailbranchen – og sender vinderne til New York.
Se nyhed
Ambassadørkorps sætter fokus på livet som elev i detailbranchen
Hvordan er det egentlig at være elev i detailbranchen? Dét, tror vi, at eleverne bedst selv kan fortælle – og derfor etablerede vi for et par år siden et ambassadørkorps, der stadig den dag i dag giver et unikt og ærligt indblik i livet som elev i detailbranchen.
Se nyhed